澳洲之旅家庭照


是不是很奇怪我这么大个人为何还会对自己的爸妈撒娇呢?
我最后一次见爸妈是在我大学毕业那时候。
最后一起见到我哥哥弟弟是N年前的事了。
我哥娶老婆摆酒宴的时候我不在。
一家人拍全家福里面是没有我的。

有时候,我也常在想,留在外国好么?
钱赚够了,是时候回家了吗?
我要是走了,Alex 怎么办呢?

于是,这次爸爸妈妈过来这里玩无论花上多少钱我都要把这份幸福留住。
于是,我也借此机会再放上一些我和爸妈在澳洲的照片与大家分享咯。



7 comments:

Sonia ~ Nasi Lemak Lover said...

feel so sweet and warm seeing these photos,your parents just a lovely couple..

米亚 said...

Yes sonia... nothing is more important than being with family... mum and dad are very patient and caring persons!

ally said...

家人不在身边的感受,我也曾经经历过(虽然没有你那么遥远)但是幸福感还是会跟随着我!希望你也和我一样。

~仪仪妈咪~ said...

你爸爸妈妈很恩爱哦~~

咸 妈 咪 said...

你爸爸很有福份噢﹐看他的肚子就知道料﹐哇卡卡~~~ ^^

Colin Woon said...

Lovely and warmth photos! Seems like you all have a great time! You should invite them to Australia more often. Good thing is the flight is not too long. Unlike the long 24 hours flight to Houston.

米亚 said...

Hi! 谢谢你们的留言~ 嗯!家父从前很瘦的,最近胖了就比较好看一点咯~ 对!澳洲和马来不远,随时就可以回到家里了~ 呵呵!因为几年看一次家人的关系,难免有时也会想家咯~

Post a Comment

不吐不快... 赶快留言吧!

Related Posts with Thumbnails
top